fredag 24 april 2009

Perro & Yorkshire

Dagen började med en Perro vid namn Kiros. Han ville få en ny fräsch sommarpäls.Kiros före
och efter.
Nästa vovve inne för frisering var en liten yorkshireterrier som jag tyvärr tappat namnet på.
Föreoch efter.

Måste bara få visa lilla norfolkterriern Harry. Det hoppar alltid några extra skutt i mitt hjärta när han hälsar på i trimmet. Vår gamla familjehund var just en noffe vid namn Harry. Hoppas du har det underbart bra i hundhimlen!!


Jag vet, Lena, att du suttit och väntat på att det skulle komma spännande läsning idag. Tyvärr har jag inget speciellt kul att komma med. Har idag bestämt att jag bara måste ta tag i en kurs med min Smocke!! Du vet ju att vi har problem med andra hundar. Han är hur lydig som helst för övrigt men just vid hundmöten vill man bara gräva ner sig! Och det kan ju bli lite tufft när man oftast promenerar på asfaltsvägar! Så det är väl typ det skojigaste jag kan bjuda på idag! Du får läsa vidare imorgon så får du se om det hänt något nytt i mitt lilla trim här hemma!

Kram på dig och alla andra med förstås!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar