torsdag 23 april 2009

Cavalier x2, Mops & Schnauzer

Många raser har passerat saxen och maskinen idag. Jag har jobbat med Cavalierer, schnauzer och utställningstrim på mops. Till att börja med lille Zeb, inne för puts och bad.
Zeb efter...hur var det nu? Förebilderna skulle vara tråkiga och efterbilderna skulle vara fina...jag måste vänt på det där!! Inte lätt att fånga en Cavalier som bara vill ut till sin väntande husse! :) Ni kan åtminstone jämföra tassarna...:)
En tredjedels sovande mopsar...Damen med de sex mopsarna var inne på bad idag. Dessa sköningar sitter och pausar i väntan på baljan.
Jag fick göra utställningstrim på Nova.
Amy, Cavalier, kom in för en klippning.

En riktig liten sötnos!
Elliot, en mycket kärlekskrank men ack så underbart go´ schnauzer!! Hann tyvärr inte med en efterbild, synd, för han blev så ståtlig!!
Till sist bjuder jag på en rykande färsk bild på min underbare Smocke! Han sitter med mig och bloggar och håller koll på gatan och husse med polare som fixar med sina hobbiesar.

Tack å hej, leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar