onsdag 11 mars 2009

Riesen och goda vänner

Ett stycke Riesenschnauzer och ett gott gäng goda vänner och onsdagen är total!! Denna snygga kille blev mitt jobb idag!
Matte ville ha en kortare päls på kroppen och mycket korta benhår. Jobbet är igång...
Här ligger vi och vilar under torkning av fönen.Torr och dags för finliret...

Här är jag nu, färdig och matte väntar utanför...Lycka!!


Utbildningen i Linköping har inte bara fört med sig en massa ny kunskap utan även en hög nya mycket goda vänner. Här ovan Caroline från Mjölby, en härlig ny vän!


Eva och jag började samtidigt och tycker det är skönt när vi båda är på plats samtidigt. Hon bjuder på mycket skratt!!


Tack för all glädje ni sprider och hoppas vi kommer hålla god kontakt framöver!


Ps. Tack Hanna för att du orkar med min telefonterror med mina småkorkade frågor...:) Kan lätt bli en hel del funderingar när man har två timmars bilfärd och ingen att fråga eller prata med i bilen...


Ses på fredag, festliga och snygga inför Corren-reportaget!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar