tisdag 10 mars 2009

Borderterrier i massor

Dagen skulle börja med Golden men slutade med en massa Borderterrier. En hel drös av dem faktiskt! Jag fick ta hand om detta lurvtroll (minst sagt :) ).
Före
Efter

Sedan kom denna bordertös (OBS: förebild). Hon hade också en väldig päls...syns ej på bilden men det fanns mycket att ta...en väldigt svår päls hade hon, det fick jag erfara!!
Resten av dagen spenderades hos Evelina och hennes kundhundar. Klippte en cocker i en hel nedklippning och lite flatcoated-tassar.
Och så fick jag äntligen släpa med mig mitt nya höj-och sänkbara trimbord. Det får jag parkera i hallen tills lokalerna är färdiga, så jag kan ta emot era hundar där sålänge. Nu är alla grejor inköpta och när lokalen är färdig väntar det lyx för era hundar! De kommer känna sig som prinsar och prinsessor efter sina spabehandlingar!
Välkomna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar