söndag 18 januari 2009

Släktmiddag...Mmmm!

Var nere hos mina underbara föräldrar idag! Härligt att få träffa hela gänget, mormor och morfar, min bror och flickvän...ni är ett skönt gäng! Fick kanongod mat och det är alltid lika hemtrevligt och mysigt att komma "hem" igen! Lille Konrad, päronas vovve, blir så lycklig när han får besök. Trots att jag klipper klor varenda gång vi kommer och idag fick han äran att prova "hund-lukta-gott" också.

Vad jag tyckte? -Nja, inget vidare...jag är ju en bon´hund!



Konrad och Tiffy tycker det är kul att ses på våra släktträffar. Här är det pusskalas...efter det ska varenda buske "märkas"! Smokey var förstås också med men som vanligt får han gå för sig själv, Konrad ligger inte högst på listan i Smokeys värld!

Tack för en mysig dag, mor & far!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar