tisdag 20 januari 2009

Schnauzerdag!

Idag har det varit schnauzerträning. Det är en av mina favoritraser att göra, men alla dagar är ju inte bra dagar, det vet väl alla som utbildar sig till någonting nytt. Alltid har man dagar som inte går som man vill. Idag var en sådan dag! Men efter mycket fix och trix och Hannas "tillrättavisningar" så vände oturen. Trots strömavbrott slutade dagen med finfina vovvar som lämnade trimmet!
Till dig Lena: Tänker på dig och lille katten, inget lätt jobb du hade men du är så duktig med katterna och tack för den lilla schnauzerlektionen idag!
Dvärgschnauzer -Mitt första projekt...en liten gullig teddybjörn.

"Så här fin blev jag! Jag var inte lätt att fånga på bild men Emelie fångade mig i denna ställning till slut!"

Mellanschnauzer - så fin! Här klippt i en kort sportig frisyr! Detta var en herre med studs i...var mycket rädd om sina ben. Här sattes jag på prov!

Nu väntar en ledig onsdag och mys med barnen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar