lördag 24 januari 2009

Prylgalen!!

Igår var jag och tömde en bit av kontot igen, till min makes förtret :). Har köpt in ännu mer prylar till trimmet, det börjar dra ihop sig nu...bara de tunga sakerna kvar, trimbord, fön och badkar. Finns det några hundvänner därute som sitter på något begagnat så tveka ej att höra av er! Även om ni har något dundermedel (miljövänligt förstås) som tar bort tjälen i backen så är det också välkommet, vi vill så gärna börja med stugbygget snart!
Eftersom det varit mycket schnauzrar nu ett tag så fortsätter jag med det även idag. Fick ett mail från lilla Kajsa, en finsk schnauzertös, som ville ha lite pälsråd. Hon var så söt tyckte jag så jag hedrar henne med en liten bild här på bloggen.



Det värmer verkligen när man ser att ni följer min hemsida! Tack!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar