tisdag 10 februari 2009

Trimhundar

Detta är Stig (Stickan), han stod och väntade på mig i trimmet idag när jag kom. En liten lurvboll med en ofantlig mängd päls. Det var bara att plocka fram fingertutorna och sätta igång att trimma. En mycket snäll kille men som ändå gärna ville vara med och hjälpa till ibland...:) Resultatet blev denna snygga pojk nedan: Observera att jag går hundfrisörutbildning och inte fotoutbildning. Jag har inte lärt mig att fånga dessa vilda, färdiga vovvar ännu. De blir ju så lyckliga så fort de märker att man är klar! Här har Stig fått syn på husse!

Detta är cockern Bilbo som var inne för kroppstrimning och ville även ha lite kortare fanor. Så här fin blev han!

Avslutade kvällen med ett väldigt kul och givande föräldramöte! Det är så roligt med engagerade föräldrar! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar