måndag 4 maj 2009

Powder Puff, Russel & Am. cocker

Efter en liten stallolycka igår trotsade jag huvudvärk och yrsel och vinglade mig till Linköping och Tassarnas trim åter igen. Efter långledighet var det skönt att vara tillbaka hos goda vänner igen! Dagen startade med lite puts på Diva, powder puff. Lena hade grovklippt och jag fick ta över.
Lilla Diva - färdig och klar!
När Diva var färdigfotograferad låg lilla Sune, Jack Russel och väntade på sin klippning.Sune efter...
En Jack Russel-blick!

Detta lurvtroll till amerikansk cocker var sista hunden jag fick ta tag i idag. Jag hann bara göra grovklippning innan huvudet sa att det var dags att åka hemåt! Jag fick bada honom och lämna finliret till Lena! Någon efterbild blev det tyvärr inte, är man 7 månader och inne på första klippet så kan det hända oförutsägbara saker. Mer om det kan ni läsa i gästboken under dagens datum.
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar